לאור נהלל

מנהלת מרכז קוד-יה

מה אפשר לקבל בעזרת שיטת קוד-יה?

קוד-יה היא דרך להתבוננות בתוכנה הפנימית המרכיבה כל דבר וכל אחד בכדור הארץ .
 קוד-יה היא שיטת אבחון וריפוי מתקדמת, המורכבת משילוב של סיינסתזיה , תורות המזרח, קבלה מעשית ותורת השם.
"כל דבר הוא שמו אשר יקראו לו" (ספר הזוהר)
בעזרת קוד-יה אפשר לקבל :
אינפורמציה מדויקת , אותה ניתן לקבל באבחון אישי, הנוגעת בכל תחומי החיים מזמן הלידה בכל רגע נתון, בכל רמות מבנה האישיות של האדם: פיזית, רגשית, מנטאלית, תפקודית ורוחנית..משמע , אפשר לקבל תשובות הנוגעות לכל התחומים בחיינו: בריאות, זוגיות, קריירה, מימוש עצמי ועוד..
אבחון וריפוי – אבחון מצב הבריאות: גוף ונפש, דיאגנוזה מדויקת של מצב נתון וטיפול במידת הצורך או הכוונה לטיפול המתאים ביותר לבעיה.
ייעוץ אישי: תכונות, נטיות ופוטנציאל, ציון נקודות הקושי, היתרונות והחסרונות, הזמנים הטובים למימוש והצלחה בתחומים – זוגיות, קריירה והתפתחות אישית
ברמה עמוקה יותר – תיאור תרומת בית ההורים לחיי האדם, ייעוד הנשמה ועוד..
ייעוץ זוגי ומערכות יחסים : בדיקת התאמה מול אדם נוסף (אחד או יותר), אופי החיבור ומטרתו מרמת רצון הנשמה והקרמה ועד לתפקוד משותף ברמת היום יום ופוטנציאל מימוש בתחומים שונים: זוגי, עסקי או אחר.
ייעוץ עסקי ומקצועי : הכוונה לתחומי קריירה המתאימים למאובחן ואינפורמציה לגבי פוטנציאל הצלחה . בדיקת מצב כלכלי/עסקי, מענה לבדיקת התקשרות עסקית, חברית או זוגית . שם לעסק מצליח.
אבחון אנרגטי: הסבר על המערך האנרגטי והשלכותיו על חיי האדם ברמה התיפקודית, המבנה הויזואלי של ההילה והצ'קרות . ניתן גם להציב שני אנשים יחד או יותר להבנת החיבור האנרגטי.
* שמות לתינוקות – שם טוב לתינוק קובע את מערך חייו העתידיים וחשוב לאין ערוך.
* ניתן לבדוק כל דבר בעל שם ותאריך התחלה ולקבל ייעוץ בתחומים נוספים רבים .

על סיינסתזיה, המטריקס וקוד-יה :

No comments yet»

כתיבת תגובה